Seherkya 14+1 im ve diş ağrım var yavaştan sızlıyor ve ağız içi (ağız içi yaram 5 gündür geçmiyor) yara oluştu ilerlermi yoksa napmalıyım evde bazı çözümler önerirmisiniz yada napmalıyım lütfen acil
bbsskk Seherkya bende o haftalarda diş sorunu çektim. kırık ve içi boş bi dişim vardı hamileliğe kadar hiç ağrımadı ve ağrımaya başladı birden. doktoruma gittim diş muayenesi için izin verilir raporu aldım. sadece çekime izin verdi doktor hatta kullanılmaması gereken ilacları iğneleri falan yazmıslardı a4 kağıda. neyse gittim ama hamişlere kullandıkları ipne hafifi yani adrenalin içermiyor o yüzden beni uyuşturmadı dr dişimi çekmek için yeltendi çekemedi sadece oynattı oynatınca daha cok ağrım oldu kökünde kist var dedi antibiyotik verdi 4 gün kullan dedi ama o gece uyumadık nöbetci disci gezdik 4 gün beklenecek bi ağrı değildi uyutmuyordu hamişlere de parol dısında ilac yasak oda etki etmiyor. en sonunda bi doktor çekti ertesi sabah tesadüf girdiğim umudu kestigim an korktum bebege bisey olur diye ama doktorumda , dis doktoruda bu ağrı bebeğe zarar verir stres bebege zarar verir cekilmesi değil demisti sükür iyiyim suanda gecmis olsun
bbsskk Seherkya ağız içi yara beyaz sekilde ben de de olustu 2 haftada geçmişti ilaçsız. listerine kullanın yada tuzlu su karadut yazmıs bi arkadas bende duymustum oda iyi geliyor
bbsskk Seherkya bu arada film cektirmekte yasak demisti doktorum kursun önlük giyerek cektir demisti bende öyle yapmıştım
haticeazakliatalar Seherkya hanımlar ben de 5 haftalığım ve dişim iltihaplı 2 ay önce falan ilaç kullandım ama geçmemiş iltihabı. Antibiyotik kullanmaktan korkuyorum
Ruhsar35 Canım tuzlu suyla gargara yap sürekli ama dişin iltihap yaptıysa eğer antibiyotikten başka çare kalmıyor hamileyken ben o diş ağrısını yaşadım sağlam dişimi sökesim gelirdi mahvoldum doktorumun onayıyla antibiyotik kullandım bide dişcide bir işlem yapıldı öyle geçti
Simge_gunes Seherkya ağız içi iltihap ve yara için imkanın var ise karadut pekmezi karadut şurubu mutlaka gargara yap çok iyi gelecektir
Ruhsar35 Seherkya ikiside değildi canım benim dolgulu dişim varfı dolgum kırılmış herhalde alttan hava almış kökü iltihap yapmıştı doktorda o dolguyu komple söktü içini temizledi iltihabı çıkarttı pamuk koydu içine doğuma kadta öylr idarr ettim antibiyotikte kullandım hiçbişey olmadı kuzum
Seherkya Ruhsar35 anladım benimde dolgum var ama emin değilim omu ağrıyor diye umarım geçer allah kimseye diş ağrısı vermesn hamilelik dışında bile çok zor
Ruhsar35 Seherkya aynen öyle canım çok zor hamileyani emin olmak için parmağınla dolgulu dişine baskı uygula eğer ağrı olursa o dişindir
Seherkya bbsskk keşke bu kadar zor geçirmesek bazılarımız ama yinede çok şükür ben diş doktorundan korkuyorum dolgularım var ama canımı çok yakmışlardı kötü bir deneym oldu hep bana o yüzden evde elimden geldiği kadar geçirmeye çalışıyorum
Seherkya bbsskk ben meyveyi kestim dün yemiyorum daha hafifleşti inşallah geçicek bilmiyorum belkide psikolojik olarak öyle düşünüyordum ama meyve yiyince ağzımdaki yara daha çok acıyordu özellikle portakal da falan
Seherkya bbsskk ben almanyadayım burada hamile değilken hep gittm birde ilk hamileliğim allah dişçiye gitmeyi nasip etmesin ama olurda başka çarem kalmazsa onu belirtirim bu bilgi içinde teşekkür ederim 🙏 ✨
bbsskk Seherkya evet portakal asitli oldugundan acıtır dikkat edin. umarım dişçiye gitmeden atlatırsınız
Giqu Ben de hamilelikte dişten çok çekiyorum, şu an antibiyotik kullanıyorum. Gün içinde tuzlu su gargara yapın, o biraz kurtarıyor. Çok sık olmasa da ağrıyan dişin etine sumak da basabilirsiniz. Geçmiş olsun :/
Seherkya Giqu Umarım en kısa zamanda sizinde dişiniz iyi olur gerçekten çok zor allah yardımcımız olsun sumak ilk defa duyuyorum ama denerim teşekkür ederim
Seherkya bbsskk banada arkadaşlarım diyordu ama yokya falan yapıyordum ama gerçekten bu kadar olucağı aklımın ucundan geçmedi