Aybuk__06 Kızlar bu nişan gelir geçer mi benim adet kanamam gibi kanamam oluyor 39+3üm yani nişan gelince hemen gelmeyin zorlar hastane doğum başlamaz demişlerdi gebelik eğitiminde ama bu kanama da devam ediyor ben anlamadım napmam gerektiğini
minikbebegim06 Aybuk__06 kanama varsa acilen gidin beklemeyin nişan böyle jel gibi sümüksü bisey çünkü ama sizin tarif ettiğiniz kanama farkli
Churcill Aybuk__06 benimki de bitmemişti ama adet gibi de değildi daha çok adet başlamadan 1 2 gün öncesi gibi lekelenme tarzında
minikbebegim06 Aybuk__06 gidin bence beklemeden kanama durumunda hemen gelin demişlerdi bana gebe okulunda ve doktorum da öyle demişti
Kokulutavsan Aybuk__06 benimde ilk geldi sonra devam etti hastaneye gittim sızıntı şeklinde suyum gelmişti bence sıcak bı duş alin sonra hastaneye gidin ben duş alinca sancilarim da gelmişti hastaneye gittim 1 saat içinde doğumum oldu