mucizemom8 Melekkn utanilacak bişey yok ki canım belki piskolijik olarak gördün rüya sonuç da ama içine siniyorsa bilemem 😇
Abilikardesli Melekkn bende cinsiyeti öğrenmeden ismi rüyamda görmüştüm vebali var mı diye merak edip alo fetvayı aradım sordum herhangi bir vebali yok koyma zorunluluğun da olmadığını söyledi o yüzden istediğimiz ismi koyucaz 🙃
Abilikardesli Melekkn bi nebze olsun rahatlamışsınızdır🙃 ama sizde arayıp sorabilirsiniz isterseniz içiniz rahat olur
Marsilyasabunu Melekkn canım ben bir çocuk olsam bu ismi bana koysunlar istemezdim yani yine de sen bilirsin inancın bu yöndeyse koy
Byrmm Biz hocaya sormuştuk rüyada görülen ismi koymak zorunlu mu diye hayır demişti. Ama sen göbek adı yaparsın istersen canım. Zor bi isim cidden çünkü.