02_snd Hanımlar planlı sezeryan ilk bebeklerim ikiz. Şimdi erkek bebek bekliyoruz. Ağustos ikinci haftasına denk geliyor batı karadenizdeyiz. Çok ara mevsim bu bebek nasıl giyinecek. İkizlerim Ocak doğumlu zorluk çekmemiştim. Tecrübeli yaz anneleri 🥹☺️
deletedmom43191 02_snd yani agustosta kavurucu sıcak oluyor sadece zibin giyer fakat yine evin durumuna göre hareket edersin bulunduğun ortama göre karar vermen gerekir yani
deletedmom43191 02_snd evin güneş almiyorsa biraz serin olur belki ince bir uzunkol giyebilir yani tamamen bulunduğun ortama göre karar verilebilir
Tutaste_ 02_snd zıbın gıyer heralde sadece 🤷 bende merak ediyorum şort filan giyermi acaba erkek olsa neysede kız olunca düşünüyorsun
Devran Zıbın üstüne ince uzun kol ince alt çünki karnı ağırır benimkide ağustos yeni doğacak gaz sorunu olacak o yüzden ben uzunkol tercih edicem corapta ama kundaklarmıyım emin değilim
02_snd Çok teşekkür ederim kızlar. Kiraz çekirdekli çorap almayı düşünüyorum bende gaz ızdırap oluyor hiç bir ilaç fayda etmemişti ikizlerime
Nilasya12 02_snd karın bölgesine koyulandan almıştık kiraz çekirdekli . Oğlum kolikti asla fayda etmemişti beş ay kadar çektik çok zorlu kolik bebek 😬 eski anılarım canlandı suan 😂
Biranneikibebe Merhaba oğlum o aylarda 7 aylıktı Marmara bölgesindeyim kolsuz çıtçıtlı badiyle hep evde dışarı çıkarırkende altına şort üstüne kısa kollu yada bir bütün kolsuz paçalarıda kısa tulumlardan giydirmiştim