birkizanneesi Hashasbirey defalarca sordum söylemediler maalesef 😒bebek cenin pozisyonunda olduğu için boyu net belli olmaz hiç bir zaman dediler söylemediler. 😢
Hashasbirey birkizanneesi zaten bunlar afaki ölçümler. Bebeğin pozisyonuna göre ölçüm alıyor, makine otomatik hesaplıyor.
birkizanneesi Hashasbirey haftaya özel tıp merkezine gidecem doğum öncesi son kez Bi özele gidip net sonuçlar alacam hem de kızımı kaç aydır görmedim görmüş olurum 😒
birkizanneesi Hashasbirey evet öyle maalesef ama devletteki cihazlar özeldeki cihazlar kadar kaliteli değil özeldeki cihazlar biraz daha gerçeğe yakın olduğunu düşünüyorum 😊