İlk doğumumda nişanım geldi diye hemen gittim hiç bir sıkıntım yok sadece ilçeden geldiğim için yatış verip suni sancı ile doğum yaptım ve açılmam olmadığı için sürekli alttan muayene ettiler nstye bağladım 24 saat boyunca yatarak sancı çektim aşırı zordu sana tavsiyem bebek hareket ediyorsa ve kanama fazla değilse evde sancılarını çekmelisin