37+3 olduk bugün saat 4te randevum vardı çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var şuan alsam bile doğurursun haftaya gel doğumu yapalım dedi belki o günü bile beklemez dedi hastaneden çıktığımdan beri hem sancım hemde kahve rengi lekelenmem var böyle olupta ne zaman doğurdunuz kızlar