Miyosss 34 haftalığız perinatoloji kontrolünde bebeğimin kalbinde kapakcikta hafif kaçak var dedi doktorum. Başına gelen var mı?
cerengeredeli Miyosss bende vardı. Ergenlik döneminde çarpıntı oluyor diye gittiğimde öğrendim doğuştan geldiğini. 5-6 sene önce gittiğimde doktor göremedi bir sorun. Arada carpintim oluyor sadece başka bir sorunum yok çok şükür
Miyosss cerengeredeli bende de var canm ama benimki sonradan oldu yani cocuklukta başladı. Şimdi daha anne karnındayken böyle bi durumla karşılaşınca bi afalladık 😪😓