gmz08 Herkese selam, bebeğim hareket ettikçe vajinamda inanılmaz bir ağrı hissediyorum. Bir de bu ağrı birden belime ve kalçama vuruyor sonra geçiyor. Sizce erken doğum belirtisi midir yoksa normal mi?
Yarenn24 gmz08 uzan canım eğer geçiyorsa yalancı sancıdır bu haftalarda başlaması normal ama geçmiyor artıyorsa gerçek sancıdır dakikasını takip et doktoruna danıs mutlaka
alpege_ Siddetini takip et artarsa ve duzenli gelirse doktora git canim nst baglansin uzan dinlen bakalim dinlenince geciyorsa yalancidir geçmezse duzenli sancidir
gmz08 Zehra9393 benimde sağ kalçama vuruyor ve sanki sinir sıkışması gibi bacağıma iniyor. Anlamadım gerçekten
Zehra9393 gmz08 benimde bacağıma iniyor bazen. Bir kaç gündür devam ediyor ama hiç geçme olmadı sürekli ağrı seklinde uzanırken bile sağ sola dönmeyi zorluyor