zeynepgunes13 özellikle sana belirtmek çok doğru değil ama şöyle ki ben mayıs ortası sonu gibi doğum yapıcam inşallah. Abimin kızı mayıs 16 doğumlu onu baz aldım biraz.
Yenidoğan 2 adet hastane çıkış seti dışında hiç bişey almadım.
0-3 ay kısa kollu askılı zıbın aldım toplam 10 tane
0-3 ay 3 tulum, 5 alt üst takım aldım hepsi uzun kollu bacaklı ayaklı.
Sonrasında 3-6 ay kısa kollu, uzun bacaklı tulumlar denk geldi ondan aldım ya da tişört tayt kombini yaptım.
İlk 1 ay ince ama uzun etini örtecek şeyler giydirmek gerekecek büyük ihtimalle (tabii yaşadığınız yerin sıcaklığına göre de değişir) sonrasında kısa kollu giydirilmeye başlanır. Zaten 2ayını aşınca evde zıbınla falan geziyor olacaklar nasipse.