Merhaba kızlar. Nihayet bana da buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu. 39+5 te sabah iki kere sıvı gelmişti suyum sandım ama değilmiş daha sonra gün içerisinde nişanım geldi akşam üstü 5 gibi de sancılarım başladı gerçekten doğum sancısı olduğunu anlıyorsunuz normal sancılar gibi değil. Bekledim biraz sancılarım bazen 10 dk bir bazen 5 dk da bir geliyordu 9 a kadar bekledim sıklaşınca hastaneye gittim. Açıklığımın 1 cm olduğunu söylediler hayal kırıklığına uğradım😂 neyse eve geri dönüp evde çekmek istedim sancıları bu sırada sancılarımın şiddeti ve sıklığı artmaya başladı ve gece 2 gibi tekrar hastaneye gittim (biraz erken gitmişim evde biraz daha sancı çekseymişim daha iyi olurmuş) açıklığım 3 cm olmuştu artık hastaneye yatış yapıp süreci orda devam ettirdik ebem çok iyiydi sağ olsun iyi ki onun gibi birine denk geldik. Açıklık ilerliyordu ama bebeğim kanala inmiyordu ebe saat 4.30-5 gibi gelip suyumu patlattı ve bebeği kanala yönlendirmeye çalıştı etkisi oldu çok şükür saat 6.15 gibi de kızımı kucağıma aldım. 4 tane de dikişim var. Şimdi 1 haftalık oldu bile. Allah isteyen herkese nasip etsin 😍