user876544926 İnsülin kalemimin içerisine kan girdi kullanmaya devam etsem sorun olur mu yoksa atmalı mıyım?
Nilayy95 user876544926 ilk kez şahit oldum havasını alıyormusunuz acaba yarın eczaneye bi arayıp sorsanız belki bi öneride bulunabilirler. biraz sıkınca da gitmiyor mu ?
Rbabtn user876544926 benim kullandığım kalem tarzı sizin farklı mı acaba hiç içine kan girecek gibi değil ama riske atmayın bence kullanmayın
user876544926 Basakparlar En uç kısmındaydı koydum öyle dediğiniz gibi denerim inşallah olur boşa gitsin istemiyorum