Eso1616 merhaba, şuan 37 haftalik hamileyim çok şiddetli diş ağrısı ve sonrasında apse yaşadım. Dis hekimi çekim yapılır ama öncesinde kadın doğum doktorundan izin alman gerekli ve antibiyotik yazması lazım dedi. Doktoruma gittim asla izin veremem enfeksiyon bütün vücuduna yayılır diyor sadece antibiyotik yazdı. Antibiyotiklerden sonra ağrım geçer mi. Bide neden çekilmesine izin vermiyorlar