nupelda_akyildiz47 allah sabırlar versin insallah lutfen kendinizi üzmeyin ne desek boş biliyorum ama doktorum bana saglıklı bir bebek paraşütlede atlasan düşmez demişti belkide vücut kendisi sonlandırmıstır saglıksız oldugu icin bende dıs gebelik gecirdim zor bi sürecti ama simdi 23 haftalık hamileyim , bu bir süreç kimisi hiç düşük yapmıyor kimi cok dusuk yapıyor demekki hamile kalmanızda bi sıkıntı yok siz sağlıklı olun iyi olun 🥹🥰