Aşırı hapşuruk ve burun tıkanıklığı ile başlayınca alerjim azdı diye düşündüm. Sonraki gün aşırı halsizlik bulantı eklendi akşamına ateşim olunca hah hastayım dedim. Arada parol kullandım. Ihlamur içtim. Papatya kürü(ibrahim saraçoğlu, papatya çayı gibi yapıp buharını soluma) deniyorum. Meyve çorba şeklinde besleniyorum zaten başkasını midem almıyor. Şimdi de lanet olsun öksürük ve daralma başladı. Önceden de astımım vardı ama sigarayı bırakınca şikayetim olmuyordu şimdi hırıl hırıl olunca mecbur bir kez ventolin sıktım. Sırtım ise dayak yemişim gibi ağrıyor. Yalnız olmadığımı bilmek umutsuzluğumu azalttı. Hepimize geçmiş olsun.