Salihaa42 benim 21lere çıkıyordu tansiyonum. 22/12 gördüm bir kez acilde. Çok çok düşük çıkınca ölçümü tekrarlayın, bol bol dinlenin😊 zor ama panik yapmayın. Bana kalp doktorum psikolojik destek alabilirsin demişti, ben kendime telkin ede ede rahatlattim kendimi. Hamilelik çıkınca panik atak geçirdim 🤦🏻♀️ ondan sonra hep dusuklukten ayılıp bayılma… Çok çok geçmiş olsun🤲🏻 bayılacak gibi olma durumu her zaman tansiyondan olmayabiliyor, kendinizi aç birakmayin, düşük seker de tehlikeli… İlacın oturması zaman alır, çok fazla duserse doktorunuza danışın, doz ayarlaması yapar tekrardan 😊