Kızlar bugün kontrolden geldim. Çok şükür riskli gebelikte çıktım bugün. Çok mutluyum çok şükür Rabbime. Plesenta previa vardı ben de düzelmiş. 1 hafta önce gittiğimde 22mm çıkmış ama yaprak gibi olmuş normal doğum olma ihtimali yok olursa kanama olur demişti doktor. Bugünde 36mme çıkmış ve görünümünde hiç problem yok dedi doktor. Şuan 33+4haftayım 33 haftadan sonra da çıkabiliyor plesenta previa olan hamile arkadaşlarım umudunuzu yitirmeyin. Son ana kadar çıkabiliyormuş içinizi rahatlatmak adına bu postu açtım ben çok düşünüyordum ne olur nasıl olur diye sizlere de umut olmak istedim. Ayrıca bugüne kadar hiç kanamam olmamıştı bunun için ilaç VS verilmedi verilmeden çıktı. Darısı sizlere inşallah 🌼🤲❤️🥰