30 haftaligim şimdiye kadar bebeğe bir kaç parça bişey aldım başkada yok daha önceki dogumlarim kışın oldu hep kalın şeyler aldım triko kadife gibi kalın kumaşlar seçtim bu dogumum Nisanin sonlarında olacak sadece uzun kollu mü alayım yoksa sicakolur mu biraz kalın mi alayım bu aylarda doğum yapanlar sizler neler aldınız kaç takım alayım kafam karışık 🤔