Kizlar arti met erken gebelik testi yaptim ikitane ikisindede silik çizigi çikti bu arada reglime 10 gun var birde after10 erken gebelik yaptim ikştane onlarda bişey çikmadi hangisi hatalidir sizce bu testleri kulanan varmi bu arada daha erken olduğunu biliyorım ama yaptim işte nebileyim