Merhaba pazar günü hamileliğimden bu yana ilk defa ilşlkimiz oldu 5 saat sonra kanamam olumca acil doktora gittim bebeğin iyi olduğunu kanama alanı olmadığını söyledi ertesi gün kendi doktoruma gittim bir sorun yok dedi iğne ve progestan fitil verdi (fitili kullanıyordum zaten) 4 gündür dinleniyorum şimdi tekrar kanamam oldu çok az günlük pedi dolduracak kadar ama korkutuyor beni bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı