Mrvemr3449 Kızlar hamilelikte hemoroid çıktı krem kullanınca ağrısı falan gitti rahatladım uzun süredir ama bu bir haftadır azdı ve durmuyor 37. Haftadayım bebek aşağı indiği içinmi oluyor acaba diye düşünüyorum kremde acısını durdurmuyor çünkü napcam yaaa😢😢😢😢
Edamurat58 Mrvemr3449 16 haftalıgım bende de var maalesef aktardan bi krem aldım onu kullanıyorum arada bi hafifletiyo ama bikaç gündür çok kötü duramıyorum kanıyo artık ne yapacağımı bilmiyorum
gkklllpppp11 Mrvemr3449 Bende de var 3 tane falan 36 haftayım bazen acayip acıyor bide sürekli kabız oluyorum 😣
Hsny_6 Trhn-cicek ben de 33 ve bu hafta bende de oldu :/ demir takviyesi ve progestan buna sebep olabilirmiş. Lifli beslenmeye çalışıyorum.
Dhdhdbfhfn @Mrvemr3449 bende de var şuan 39+3 üm bugün kontrolümde sordum rahim baskı yaptığı için oluyormuş genel cerrahiye yönlendirdi krem yazıldı bana 38. Haftada baya şişti erik gibi oldu hala da öyle krem az da olsa rahatlattı kabızda değilim aslında ama rahimden dolayı şiş olmuş
Mrvemr3449 Dhdhdbfhfn bende kabız değilim aksine gayet iyi durumda tuvalete çıkmam niye böyle oldu anlamadım çok ağrıtıyor bende zaten hemoroid kremi var ama yarın kontrolüm var yinede doktora söyleyecem bakalım