Kızlar karaciğer enzimlerimde artış varmış ALT 33 AST 29 sınıra yakın ama sınırından yüksek maalesef doktor bi test daha yapıcam bi daha gel dedi napmam lazım bebeğe zararı var mı internette bir sürü şey yazıyor başına gelen doktoru daha detaylı bilgilendiren varsa yardımcı olursanız sevinirim değerim çok mu kötü