fairytale07 Mehmeteren-ve-defneninannesi duygu durumunuz ne acaba ne hissediyorsunuz bende panik atak var da 🥹
DENIZ_55 fairytale07 valla takmıyorum tek taktığım ameliyat anı diğeri umrunda değil sanki ben dogum yapmayacak gibi sezeryan olacağım için mart sonu dogum olur diye tahmin ediyorum ama bende bu keyif son ana kadar kıçımı kaldırmam gibi duruyor🤣🤣
Mehmeteren-ve-defneninannesi fairytale07 benim ikinci sezeryan olacak bu ikinci doğum ama kalbim ağzımda gibi hissediyorum çok heyecanlıyım ilk erkekte bu kız
fairytale07 Mehmeteren-ve-defneninannesi sağlıkla kucsğomıza alalım inşallah ben de panik atak var sanırım 🥹
Melissso fairytale07 evet sürekli sayıyorum sayıyorum aynı😂 bir yandan korku bir yandan bir an önce kavuşma heyecanı.. gerçekten çok karmaşık duygular. Sizin doğum nasıl? Kaç gün var?
fairytale07 Melissso bende anksiyete panik atak başladı sanırımm 🥲 uygulama 15 gösteriyor bakalım vaktinde sağlıkla gelsinler 🥹
ShutUp wherearetheavocados evet ilk doğum olucak pazartesi kontrolüm var haftaya kadar gelmezse doktordan suni sancıyla doğum isticem taşıyamıyorum artık 🥲
wherearetheavocados ShutUp ben 40 a kadar beklemeyi düşünüyorum bende çok zorlanıyorum ama suni sancıda açılma ilerlemezse diye tedirginim
ShutUp wherearetheavocados evet o konuda bende korkuyorum ama bir yandan da beklemek zulüm oluyor bakalım hayırlısıyla kucağınıza alırız inşallah 🤲🏻
ShutUp Ebru_xy kendilerinin gelesi yok bilmiyorum benim ilk gebelik olduğu için mi ama doktorla konuşucam artık. Sizin ilk mi?
DENIZ_55 fairytale07 aslında bendede oyke panik vardi 1 hafta öncesine kadar ne oldu bilmiyorum 2 gündür bi umursamazlık çöktü anlatamam daha hastane cantasi bile hazır değil 🤣ama ufaktan başlamam lazım ama ne zaman başlarım bilmiyorum 😁🤣🤣