İyi akşamlar herkese tüm şeffaflığıyla doğum hikayemi anlatmaya bu sefer de ben geldim 😀
Normalde bizim 25 ine planlı sezaryen randevumuz vardı , kendi isteğimle sezaryen istiyordum zaten hoca da iri bebek demişti.
Dün akşam saat 10 buçuk gibi canım tatlı istedi bisküvi yedim yemez olsaydım diyorum 😀 neyse artık saat 12 oldu dizi izliyorduk eşimle artık yatayım diye kalktım kalkar kalkmaz ayağa suyum geldi ama sıfır ağrı sancı. Doktorumu aradım hemen gelin yatışın yapılsın dedi mutlu mutlu gittik. Acı çekmemek için sezaryen istediğm için çok rahattım. Ama anestezi uzmanı bisküvi yediğimi duyunca beklemeye aldı çünkü en az 6 saatlik açlık olması gerekiyormuş. Sonra sancılarım başladı ama felaket ağrı çektim diyebilirim ya da benim canım çok tatlı bilmiyorum, 3ten 5 e kadar 4 dkda 1 gelen ve 1.5 dakika süren nstye göre 60 üstü sancılarım vardı. 6 cm civarı açıklığım olmuş oturdum ağladım yapamıycam diye. Güya sancı çekmemek için sezaryen istedim ama kader işte çekeceğin varsa çekiyorsun. Saat 5 te salya sümük sancılardan ağlaya ağlaya aldılar sezaryene , spinal yapıldı ne mide bulantım ne baş ağrım kesinlikle olmadı çok rahattım gözümün feri geldi uyuşup da ağrılarım gidince. 5 dk içerisinde oğlumun sesini duydum. Çok kısa sürdü. 15 dk da benim dikişlerim odaya çıkartılmam sürdü. Ekip çok tatlı ve şefkatliydi beni çok neşelendirdiler allah hepsinden razı olsun. Odaya çıktıktan sonra da uyuşukluğum geçmeden kasılma yaptıran birşey taktılar damardan hiç duymamıştım kimsede ama o çok sancı yaptı 1 saat civarı da onu çektim doğum sancısı gibi. Onun etkisi geçtikten sonra rahatladım. Yürüyüşümü yaptım haliyle dikiş yeri acıyor ama çok normal daha çok yeni dayanılmayacak birşey değil, idrar yapabildim ama gazım hala olmadığı için yapamadım onu çok soruyor hemşireler :/ 2 saatte bir emzirdiğim için yarım saatten toplam 1-2 saat uyudum galiba çok yorgunum. Allahtan kayınvalidem de annem de hep yanımda çok yardımcı oluyorlar.
Pozitif olmasa da negatif de olmayan yaşadıklarım bunlardı ama tabi herşeye değiyor o kadar tatlı geliyor ki oğlum gözüme :) inşallah isteyen bekleyen herkes hayırlısıyla sağlıkla mutlulukla bu kavuşmayı yaşar 🩵