zlemceylan
İki gebelikte de normal beslendim, besleniyorum. Ektra bir şey yapmadım🌸
Sabah 2 haşlanmış yumurta,beyaz peynir,1 açık çay,zeytin, domates, salatalık,roka,dereotu. Bazen kaşarlı tost.
Öğlen oğluma çorba yaparken kendim de 1 káse iciyorum
Ara öğün olarak ya 1 káse ev yoğurdu ya da ayran yapıp içiyorum
Akşam da ne yaptı isem . Yatmadan da meyve yiyorum. Bu gebeliğimde çok portakal yedim
Birde benim vücudum kilo almıyor çok.
Oğlumda 6 kilo ile gittim doğuma 37.hafta da tam 3 kilo doğmuştu 🌸
Canım cips çekerse 1 káse yiyorum. Onun haricinde çiğ köfte çok çekti bu gebelikte eşim yapıyor onu çok yedim. Dediğim gibi öyle dikkat etmiyorum😂
2.5-3 L su tüketiyorum aksatmadan