Ben 19 haftalıkken devlet Hastanesi’ne gittim yarım saat sürdü bebeğin pozisyonu uygun olmadığı için 15 dk yürüyüş ve çikolata yememi önerdi zamanım dolunca tekrardan baktı ama pozisyon gene uygun değildi vajinal ultrason yaptı bebeğimin beyninde geçişi bir kist olduğunu ve ihtimale karşı 1 ay sonra tekrar çağırmıştı gittiğimde çok şükür herşeyi sağlıklısı ve kisti geçmişti muhtemelen sizinds küçük olduğu için haftası biraz daha büyüdüğünde bakmak istemiştir herhangi bir sorun olsa söylerdi size merak etmeyin