Aleyzeee Kızlar 10+6 olduk çok şükür rüyamda bazı şeyler görüyorum meyve yani ismini söylemek istemiyor kimse canın cekmesin diye bugün yine bir meyve gördüm ağaçtan toplayıp yiyordum ama nasıl iştahla sizde görüyor musunuz yada gördünüz şeyleri yediniz mi 😂
dygsss Aleyzeee bende gördüm ilk zamanlar yiyememiştim rüyamda gördüm ağzım sulanıyordu artık internetten buldum yedim çok güzeldi
Ayshababy Aleyzeee ben mandalina gormuştum ilk ögrendim zamanlar artık aşermeye başladım kokusu burnuma kadar geldi iyiki kış mevsiminizdeyiz bol bol yedim hala dayanamıyorum gördümde yiyorum 2kg olsa 1 günde yerim rüyalarıma giriyor
Aleyzeee Ayshababy malesef aş erdim şey yaz meyvesi yeşil erik 😂😂 ama şuan mevsiminde olan şeyi gördüm rüyamda