1funda Bugun doktora gittigimde 6+1 oldugumuzu 2 keseden biri dolu birinin bos oldugunu ogrendik. Dolu olanda yolk sac olusmus denildi. Bos kesede gelismeyebilir dedi var mi bu durumu yasayanlariniz boş kese gelişir mi
1funda hanimiys adet tarihime gore 2 hafta gec dollenmis zaten normalde 8+6 olmaliymis insallah ondan dolayi bostur suanda