wherearetheavocados Karnımdan belime doğru yayılan bir ağrı var karnımı çektiriyor gibi yerini mi genişletiyor yoksa sancı mı giriyor anlamadım
senamom_ wherearetheavocados sancı giriyor olabilir doktorunuzla iletişime geçin ben de 38+3 de doğum yaptım ama sadece karnım ağrıyordu sancı çektiğimi anlamamıştım
2cocuk2kopek wherearetheavocados canım o sertleşme kasılmalar 🙈 sanırım sancıların başlıyor kendini takip et ne sıklıkta kasılma oluyor ne sıklıkta ağrı sancı giriyor
hanimiys wherearetheavocados zamanı yaklaşmış canım bence bir doktorunuzla görüşün doğum sancısı olabilir
wherearetheavocados hanimiys biraz daha beklesem iyi olur ilk hastaneye gidince bırakmıyorlar ve saatler sürüyor evde bi kızım daha var
senamom_ wherearetheavocados sabaha kadar sonra öğlene doğru yine aynı ağrı geldi doktoruma yazdım gel dedi açıklığım 4 cm olmuştu
wherearetheavocados hanimiys annem uzakta oturuyor annemi çağırabilirim o da taksiyle 30-35 dakika da anca gelir Doktorumla görüştüm dinlen geçmezse gel dedi
wherearetheavocados hanimiys evet bugün hastaneye gittim 2 cm olmuş hala devam eden bir sancım var ama düzensiz