Kızlar evet size bir konuyla geldim başlıyorum evet ilk gebeliğim 24 haftalık olduk Allaha şükür bugüne kadar gittiğim rutin kontrollerde bir sağlık sıkıntısı çıkmadı detaylı ultrasonda her şey çok güzel gitti bebeğimin sağlığı güzel ilerliyor kilosu haftasıyla uyumlu her şey güzel ama kafamda bir soru var şimdi bu şeker yüklemesi dedikleri şey neyle alakalı mesela bunu yaptırdıktan sonra şekerli şeyler yiyince ya da tatlı yiyince bebek riske girmemiş mi oluyor ya da Şeker yüklemesi yapıldıktan sonra vücutta kalıcı bir şey mi koruyan bir şey mi yani bilmiyorum cahilim mi böyle sorular sorduğuma bakmayın sadece beni aydınlatmanızı istiyorum Şimdi ben kendimi kıtmıyorum mesela gündelik canım bir tane çikolata isterse onu yiyorum tatlı isterse onu da yiyorum hani kendimi kısmaya çalışmıyorum şu an kilom iyi gidiyor yani sadece altı ayda 10 kg aldım ama bu şekerli şeyler bebeğin suyunu arttırıp erken doğum riskine falan yola açıyormuş herhalde öyle bir şey duymuştum bir de şekerle ilgili yani şunu soruyorum sadece tatlı şeyler yediğim zaman her gün çok yersem bebe riskli mi olur şeker yüklemesi de niçin çok karışık oldu ama lütfen aydınlatın bu sefer bunu taktım kafama🤣🫶🏻