Tulayy1 aman aman elzem bişey değil acil durumlar dışında ama benim elim ayağım olmuştu. Erken doğum yaptım öncesinde almıştım zaten ama bebeğim küvezdeyken çok işime yaradı. Küvezden çkkınca da sağım yapıp gece uyuduğum eşimin bebeği beslediği çok oldu ya da bebeğim emdikten sonra göğsümü boşaltmak için sağım yaptım sütümü artırdığını düşünüyorum sağım yapmanın. Manuel pompa zahmetli ve yorucu ritmini doğru ayarlamadıktan sonra eziyet hatta ama otomatikler öyle değil