Nurrrbeyz Arkadaşlar akıntım var mide bulantım var lekelenme oldu kasıklarım çok ağrıyor en son 6 Şubat adet oldum 10 Şubat bitti adetim sizce gebelik var mı
Minnakpopus Nurrrbeyz canım biz bunu nereden bilelim test yapsana yada kan versene en doğru sonuç için
Minnakpopus Nurrrbeyz ayrıca baya baya regli görmüşsün dediğine göre zaten şuan yeni yumurtlama dönemine girmişsindir gebelik olabilmesi mümkün değil gibi görünüyor
Bebininannesi Nurrrbeyz test yaparsanız çıkabilir ben 10 günlükte öğrendim ama ağrı için vs erken. 4-6 martı bekleyin