36+5 im şuan
İki gün önce kontrolüm vardı bel ağrım şiddetli vardı ayağıma vuran bir ağrı idi nst de sancı çıktı,doktor seni doğuma alacak şiddet e değil dedi takip et.
Bebek ters pozisyonu o yüzden sezeryan olacak.
Şuan da ağrım var ama sancıyı ayırt edemiyorum 🙁