2baby1cat kzltepe bende 18 haftalık oldum. Aslan, Yaman, Çağan arasındayız. Ben Çağan ismini çok beğeniyorum eşimle kızım Aslan diyor şimdilik Aslan kalacak gibi bakalım☺️