Kizlar ilk kizim 36+4 le sezeryan oldum. 2 ciye hamileyim erkek diyorlar 20 hafda ama bazen düşünüyorum acaba aynı zamandaki sezeryan olucam 36+4 yoksa geç olma ihtimali varmi? Tabi bilemeyiz birde 2 kilo doğdu kızım. Bu kac kilo doğacak merak ediyorum sizde farklılık oldumu yoksa aynimiydj☺️?