Bebemiz 12.haftayı hatırlamıyorum diğer türlü birşey söylenmedi herşeyin güzel sağlıklı olduğu söylenildi sadece ense kalınlığı sınırda denildi bu bebek hasta olduğu anlamına gelmiyor ama riski var bunu öğrenmek içinde amniyosentez önerildi ama ben yaptırmak istemiyorum tabi Allah biliyor ya benimde içim rahat sanki birşeyi yokmuş gibi hissediyorum birde normalde özel takipliyim devlette yaptırdım detaylıyı pzt kendi doktoruma gideceğim