Hepsini yaşıyorum şuan doktorum acile git parol yazdır dedi ateşim inip çıkıyor 3gün önce gittim acile bir sürü şey denedim geçmiyor çocuğa bir zararı var mı cevap verebilir misiniz apneden çok korktum bildiğiniz kabakulak gibi şişti sol tarafım tek taraflı tekrar acile gitsem mi parol işe yaramıyor