14 haftalık hamileyim ilk 3 ayda mide bulantım oluyordu ama bu refleksi yönetebiliyordum tuzlu krakerle falan ama 3 gündür ne yesem ne içsem çıkarıyorum mide bulantım geçmiyor 3 aydan sonra geçer dediler ben daha berbat oldum lavobadan çıkmıyorum böyle olanlar var mı ne yapabilirim