- Haftamdayim, gebeliğin başından beri ara ara gelip gitti bu haller. Tüp bebek bide benim ilk 3 Ay ztn hormon ilaçları , stresi fenaydı.
Ikinci Trimester cok guzel geçmişti hormonlar daha stabildi sanırım ya o ara bebek alışverişi hazırlığı vs de baya oyalamisti beni.
Üçüncü Trimestera girince tekrar arada bu iç daralmalsri başladı bazen hungur hüngür ağladığım oluyor durduk yere. Bir iki gündür yine böyle iç sıkıntım var geçer heralde :)
Hormonlardan belli ki hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz, sağlıkla kucağımıza alalim inşallah🙏