eedkcc aslında imkansız gibi bir şey çıkması ama işte biraz böyle alışkanlık heyecan için yapıyorum herhalde ben daha tam çözemedim kendimi :)) bir de bu ay ovülasyon ile takip etmedim ben tam yumurtlamamı bile bilmiyorum :) tahmini elimdeki en son ovülasyon testini 11i ya da 12si gibi yapmıştım baya koyulaşıyordu o yüzden 13 ya da 14 yumurtlama olmuş olabilir onda da 6-7 günde çıkması mümkün değil diye biliyorum:) Ama işte yapıyorum :))