Merhaba arkadaşlar tüp Bebek ile hamileyim 6 ve 9. Haftalarımda kanamam olmuştu ikisinde de hemen acile gittim ve bebeğimde bir sorun yoktu çok şükür haftaya da nasip olursa kontrolüm var ama bu hafta ağrılarım eskisine göre arttı gibi bel sırt kasık ve bazen karnım ağrıyor ve 2 gündür de vajinama iğne batar tarz da ağrılar oluyor bunlar normal mi acaba korkuyorum açıkçası