Esayyy977 Merhaba kızlar rahim duvarım ince çıkıyor yumurtalamada sıkıntı yok bu yüzden tutunmuyor dedi doktor başına gelen var mı ne kullanabilirim yada siz bu sorunu nasıl çözdünüz?
DogaMom Esayyy977 bildiğim kadarıyla gebelik oluşacağı zaman duvar kalınlaşıyor zaten normalde her ay kanamayla birlikte inceliyor.
AlyaO Esayyy977 bende de aynı sorun olmuştu Estrofem kalınlaştırıyor nar suyu da sabah akşam taze sıkılmış iç canım ben de reglimi bekliyorum. Benim transferim bu yüzden ertelendi.
mrp2023 Esayyy977 rahim filmi çekildiniz mi? Histeroskopi sonrası benim daha fazla kalınlaştı rahmim ilaçlarla tabii tüp bebek yaptırdığım için, hiç kalınlaşmazsa doktor ilaç verebilir
Esayyy977 Hayır onu kullanmadım estrofem verdi doktorum ve nar suyu iç dedi regl 11. Günüm 4.5 mm çıktı
Esayyy977 Nasipse-6 hayır spontan ulaştı adetin 5. Günü 5 gün femara kullandım bugün 11. Gün yumurta 17 mm olmus ama rahim duvarı 4.5 ta kalmıs 2 gün 2 şer tane kullanıcam estrofem cumartesi çatlatma iğnesi yapacağım
Esayyy977 Nasipse-6 geçen ay coraspin kullanmıstım kalınlaşma için 6.7 olmuştu 12. Günde daha iyiydi ama bu ay çok az olmus
Esayyy977 Nasipse-6 evet ama bu ay 4.5 da kaldı ondan önceki ayda kimyasal oldu aralıkta incelikten tutunamadı sanırım genel bir sorun benim için
Esayyy977 DogaMom yumurta olgun boyuta geldiğinde eş zamanlı kalınlışması gerekiyor regl olunca 1 yada 2 mm oluyor benim yumurtam 17 mm ama rahim 4.5 mm de az yani
AlyaO Esayyy977 evet benimki de ilaçlarla 5.7 mm çıkmıştı. O yüzden kötü olmuştu. Ama bir sürü kişi nar suyunu öneriyor doktorları hep onu önermiş çok kalınlaştırıyormuş
Esayyy977 AlyaO nar suyu içiyorum estrofemde kullanıyorum bakalım nasip artık 🥲 sizin kaç mm de transfer olacak
Esayyy977 AlyaO geçen ay da nar suyu ve coraspinle 6.7 olmustu max benim siz ekstra bişey kullandınız mı bunlar harici
AlyaO Esayyy977 en az 7 mm de olur demişlerdi. Bugün regl oldum ben pazartesi günü kontrole gideceğim ben de nar suyuna başlayacağım yarın.