Merhabalar dün beta 1587’di sağlık ocağında yaptırmıştım bugün kendi doktoruma baktı beta 1477 olmuş muayene etti keseyi gördü 3 haftalık dedi korkulacak bir şey yok dedi 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi laboratuvar arası farklar olabilir dedi ama içim içimi yiyor daha önce böyle başıma gelen var mı ?