Meraklibiritgce canım hamile degilmissin sanırım ona göre cevap veriyorum. Ben de aynı şeyi yaşadım birkac ay acaba dedim adet öncesi vs mi doktora gittim rahim ağzında polip varmış ondan kanama oluyormuş. Ufacık bir şeydi hemen aldılar zaten geçti tamamen. Hatta aynı dönem bir arkadaşım da aynı şeyi yaşıyormuş ona da dedim böyle böyle diye onda da çıktı polip. Belki sende de vardır