Zeynepasln Canımbende 22+3 ün hamile kaldıgımdan beri ara ara hergün olmasa illa 2gündebir bazen hergün vajinama bıcak batıyor gibi oluyor ne kanımda birşey var ne idrarımda ne kültürde nede bebegimde çok şükür rahimin genişlemesinden kaynaklı dedi doktorum birde gazın olursa oda yapar dedi bende durum bu sen yine bi ara doktoruna sor ne olur ne olmaz canım