Ay size bu garip animi anlatayim. Ben dogumdayim ve acilmam cok guzel ilerliyodu sanciliydim falan doktor geldi ve dedi ki acilman cok guzel gidiyor sana kesik atmayacagiz, ben varya hayatimin sokunu yasadim asla bilmiyodum kesik atildigini dedim doktor sen ne diyosun zaten kesik atilmaz aticaksanizda dayanamam beni sezeryana alin dedim ama tabiki kabul etmediler cocuk kanaldaydi ve dikissiz dogurdum sadece ufak bi ic kisimda yirtilma vardi oda doktor dedi ki normalde dikmem sirf mikrop kapma diye dikicem 1 dikis. Ama cok korkmustum beni oyle bir anda kesicekler diye. Ve cok utanmistim cahillik yani ama nerden biliyim normal dogum iste😂