noble1 Çatlatma iğnesinin sırasıyla 9-10-11.günü artık tammaen sıfırlanmış diyebilirim değil mi? 9.gün yokken 10.gün var olunca umutlanmıştım bugün yine yokk:(
fehuvenus noble1 ben sonuncu testte de silik soluk bir çizgi görüyorum ama ortadaki kadar belirgin değil tabi. Hepsini ilk idrarla mı yaptınız? Belki son testi yaptığınızda sıvı alımından vs. idrarınız seyrektir
Kubra_dara34 noble1 hiç üzülme inan ben hemen hamile kalan biriydim o ay niyetleneyim o ay gebeliğim olurdu ve 9 aydır deniyoruz olmuyor stres yapma gerçekten herşeyin vakti ve zamanı var olur elbet
noble1 fehuvenus hiçbirisi ilk idrar değil hepsini akşam işten gelince yaptım, yarın sabah ilk idrarla bir daha tekrar edeceğim