Busra6694 Kızlar 13+5 günlük hamileyim üç gündür inanılmaz derece başim ağrıyor sadece gece yatınca geçiyor onun dışında gün boyu ağrıyor sizce neden olur ve nasıl geçer
Accountant Busra6694 bugün bende aynı böyleyim çok dayanamayacak gibi olursam parol içiyorum doktora sorduğumda normal ama sürekli oluyorsa nörolojiye git demişti
Edadiyebirisi Busra6694 bende 13+4 3 gündür geçmeyen baş ağrım var buna ek de mide bulantısı yapıyor bende baş ağrısı kafamı kaldıracak halim yok kusunca biraz rahatladım dün gece sadece parol da fayda etmiyor bana bugün büyük ihtimalle acile giderim
minigim__1 Busra6694 bende aynı öyleyim normaldir diye doktora sormadım hiç bende bizim ev soğuk diye ağrıyor saniyordum 😂😂😂
Hlya1993- Edadiyebirisi bende 15+5 haftadayım enseden başıma vuran ağrı kafamı dik tutamıyorum ışık ve sese tahammülüm yok. Dün acile gittim serum yedim dün geçti bugün yine ağrılarım başladı. Pazartesi nörolojiye gideceğim tansiyonum da düşük çıkıyor. Sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alalım 🤗