Marayyy ceviz ve kuru incir özellikle ceviz hergun yemesi lazım benim 4 yıldır bebeğim olmuyordu eşimde düşüklük vardı 1 hafta test yaptırdı asilama dahi olmaz direkt tüp bebek dediler.. sonra cevize başladı 1 hafta sonra tekrar test yaptırdı vee doğal yolla bebek sahibi olabilirsiniz denildi.. umarim sizde tez vakitte güzel haberler alırsınız çok zor evlat sahibi olamamak. Ama günlük çok tüketmesi lazım. Allah'ım hayırlı haberleri almayı nasip etsin canım benim