Syshie bendeee sürekli var sürekli. Artık sıkıldım. Hamileliğimin en başından beri çekiyorum. Kadın doğumcunun spreyi bile yetersiz geliyor, arada uyumak için başka sprey kullandım oda burnumda kanama yaptı. En son çareyi yüksek yastıkta buldum. Sadece sol tarafıma yatınca tek taraftan nefes alıyorum, sağa yatınca yine tıkanıyor. Solda belim çok ağrıyor uyuyamıyorum, sağda burnum tıkanıyor uyuyamıyorum 🤣 sinirlerim bozuldu artık